1:19 AM

Jamuan Raya Haji, Konsulat Malaysia

Posted by ANUAR SANi

30 Sep 2010
Makan free kat Konsulat Malaysia bersama2 warga Malaysia yang lain.

Meja yang kami lepak. kelihatan Pp
sedang tunduk bertafakur.

 
Pak lan pulak sedang dok kelebek BB dia.
Ntah apalah yang dia dok tengok
aku pun tatau.




Ni ntah sapa nama dia pun aku lupa. Kawan
 si Jaafar kalau tak salah aku.
 


Memandang jauh? termenung jauh? ntahlah!
 




Khusyuk sangat nampaknya Pak Lan
dengan Si Jenal tu. Mungkin sedang mendengar
amanat daripada Tuan Konsular kot?
 


antara hidangan yang disediakan
malam itu, Makanan yang disediakan
bolehlah tahan tapi tak begitu
memberangsangkan perut aku.
 

Tuan Haji Zharir kita segak bergaya dengan
baju Batiknya, Batik Jawa tu.


antara tetamu yang sempat aku fokuskan.


Kesian Pak lan. Penat sangat sampai
tertidug ataih kerusi.


0 comments:

Post a Comment

MUSiC>LOVER


BUBBLES>LOVER