1:08 AM

Jamuan Hari Raya, Tabung Haji

Posted by ANUAR SANi

22 Sep 2010
Jamuan makan paling besh sekali. Banyak tol makanannya. Kalau bley nak bungkus bawak balik tapi malu la plak. Memang sedap giler makan kat sini. Tataula plak mungkin sebab lama tak kena makanan mesia yang real jadi semuanya nampak sedap. Malam ni karanya aku sendawa sampai umahla.
 
Abang Jenal kita kalau suh amik gambag,
serah kat dia. 


senyuman "jawa totok". hehehehe!



antara hidangan yang disediakan. memang banyak variati. kuih muih melayu
yang rasanya kat mesia jugak aku tak pernah tengok pun. pelik sungguh aku nih!


ni mee rebus spesial ni. sedap gak. 2x tambah aku.

Pp bergaya ngan baju melayu.


laksa. tapi agak kureng pedas. tak kena ngan selera utara aku nih.


mee dan bihon, pilih ja mana nak.



ais kacang. antara peberet setiap kali ada jamuan kat jeddah ni.

PP dan keluarga serta jenal tukang sibuk.


pegawai pegawai besor dari jeddah. Yang kiri sekali lupa nama, Tuan kamil, Nassir dan Idris.


Konsular Tabung Haji di jeddah.



Gambar penamat. Kamil, Zainal dan Pp.


0 comments:

Post a Comment

MUSiC>LOVER


BUBBLES>LOVER